• banner 8

Invenzione di a machina di maglia

nutizie 2

In ghjennaghju di u 1656, u rè Luigi XIV di Francia cuncede à Jean-André un privilegiu à i Francesi, cuncedendu un locu in u punente di Parigi.
Neuilly di u Ministeru hà stabilitu una fabbrica per a produzzione di calze, bluse è altri tessuti di seta per furnisce a famiglia reale.A fabbrica di Andre.
In più di u telare di calza inventatu da u britannicu William Lee, alcune macchine più avanzate sò stati custruiti apposta.
Puderanu solu calzini di maglia, è ponu maglia vestiti.Sta macchina hè custruita secondu i disegni disegnati da Andre.E persone cumincianu à esse suspetti di sti machini.

A funzione di u dispusitivu, ma Andre andò a so manera.Mentre pruduce, hà ancu sceltu 20 travagliadori per a furmazione, spicializati in furmazione.
Addestrati in a nova tecnulugia di a machina, sti travagliadori prestu prestu in maglia bluse di seta più fine è più uniformi nantu à a nova macchina.questu
A nova machina era a macchina di maglia, chì hè stata aduprata in tuttu u 18u seculu per fà prudutti di seta monocromatica.In seguitu, ci sò parechje persone nantu à stu tipu di maglia.
I machini sò stati migliurati, cum'è u sistema di tissutu di u britannicu Jieji Astroud, vale à dì "doppiu knitting": 1764.1781, Maury.
Hà inventatu successivamente u dispusitivu di chjusi è u telare "tessulu ananas".


Tempu di post: Jul-19-2022